maya kisyova

theatre and literature

2012 Еднодвама Розиноси

Leave a comment

onetwain-cerorhinos“Еднодвама Розиноси” © Мая Кисьова, 2012

пиесата е публикувана в книгата “еМОрфей. Пет пиеси и един актьорски дневник”, Скалино, 2013

абсурдистки пачуърк за двама актьори

сцена 20. В коридора на хангара. Кафяв лен.

ТЕНЦИЯ. Той успя да отвори вратата на хангара!

ПРЕ. “Най-самотен се чувствам в обкръжението на други хора.”

ТЕНЦИЯ. Той е свободен!

ПРЕ. Страх ме е…

ТЕНЦИЯ. Той си тръгва!

ПРЕ. Не веднага…

сцена 21. В спалнята на хангара. Синя тафта.

НОСОРОГ. Болен съм! Не мога да си вдигна предния крак, за да се почеша. Сърби ме рамото. Задният крак не е достатъчно дълъг за целта. Ще се опитам с нос да се достигна и да се почеша. Охххххххх, стана… Колко е хубаво, че можах да се справя сам с този сърбеж. Носът ми е дълъг. Двоен и остър. Плашат се от носа ми. А аз никого не нападам, само зе защитавам… Тя спи. Не можем да спим едновременно. Или тя, или аз. Имам чувството, че ми краде сънищата. Казах й, че добре гълта. Тя престана да се храни, за да не я гледам как гълта…

Leave a Reply

