maya kisyova

theatre and literature

2014 Last Night

Leave a comment

2014 Last Night

Text & Photo © Maya Kisyova

Въпреки, че днес ще преподавам цял ден, енергията ми е резултат от една чудна седмица на общение между света и мен. Светлина от любовта на мъжа. Вятър и таби (черни японски чорапки – допълнение към кимоното ми на начинаещ каратист) от завърналата се приятелка. Аромат от все още мечтаните пътувания. Думи от дисертационен труд, които ме будят през нощта, за да не ги пропусна в експозето. Оризът, който ме кара да редя зърната му в чудна мандала, за да дам израз на преливащо усещане за мене си в света. Най-вкусният черен шоколад на америка ме убеждава, че вече ще се обличам само в бяло, защото властта на черното е по-добре да е само сладка и временна. Водата в тази италианска бутилка е прясна и магическа. И въпреки, че заниманията ми с театър и литература са зрели, като времето, което съм прекарала на земята, наградата “бъди щастлива” идва от конкурс по иновативно готварство, където идеята се оценява повече от представата за всекидневно посвещение на ястиеприготвяне. Всеки от нас непрекъснато приготвя нещо – планове, материя, преместване, събиране, изкуственост, която ако е истинска, оцелява въпреки клишетата. Всъщност, не спираме да се въртим около оста си и като фарчета осветяваме това, което работим. Затова, когато дойде времето за атмосферата от снимката, спираме, млъкваме и чакаме партньора да се придвижи в реално и метафорично време до нея – общата ни атмосфера, в която светът не ни интересува повече…

Leave a Reply

