maya kisyova

theatre and literature

Happy! Щастлива!

Leave a comment

Happy! Щастлива!

Щастлива!
© Мая Кисьова и всички, с които живя и се вълнува през изтеклите 50 години
Щастлива съм, че всичките ми химикалки свършиха и от утре съм само актриса.
Щастлива съм, че продължавам да мога да започвам отначало.
Щастлива съм, че не се привързвам към материята и поради това съм винаги богата.
Щастлива съм, че съдовете ми са чисти, пълни и преливат – има за всички.
Щастлива съм, че чувам интуицията си и я следвам.
Щастлива съм, че осъзнах, че истината е в парадоксите.
Щастлива съм, че срещам хора, които приемат любовта чрез мен.
Щастлива съм, че разпознавам нерегламентираните си учители и ученици.
Щастлива съм, че не задържам в себе си нито една претенция.
Щастлива съм дори когато съм мишена на нечии страдания.
Щастлива съм, че не „играя” мислите, идващи отвън към личността ми.
Щастлива съм, че не меря другите (и себе си) с получените (или не) награди.
Щастлива съм, че вече не искам да бъда перфекционист.
Щастлива съм, че съм жена с крехко тяло, нежна душа и твърд характер.
Щастлива съм, че новопоникналата ми коса не помни тъги от миналото.
Щастлива съм, че не дължа извинение и не очаквам такова от никого.
Щастлива съм, че живея.
Щастлива съм, че не се страхувам от смъртта.
Щастлива съм, че никога няма да се пенсионирам.
Щастлива съм, че не съм роботизиран фалшив позитивист.
Щастлива съм, че съм майка, дъщеря и любима.
Щастлива съм, че не съжалявам за нито една постъпка, дума или мисъл.
Щастлива съм, че се променям непрекъснато.
Щастлива съм, че се уча да се забавлявам.
Щастлива съм, че изпитвам отговорност към времето
и че единственото, за което съм задължена на Бог, е да бъда Щастлива.

Leave a Reply

