maya kisyova

theatre and literature

Подари ми остров!

Leave a comment

16 Aug 3

Един мъж твърди, че държи на мен. Когато се изявява, аз стоя в къщи. Да има. За другите. Понякога умираме, понякога възкръсваме – от словесните оръжия. Той ми носи шоколад, но каза, че ще ми подари остров. А аз се чудя какво да му подаря – хеликоптер или хит?

Подари ми остров
с много заливи,
в които да те чакам
и да забравя, че има
сенки, зима и тъга.

Подари ми остров
с пеперуди,
вместо сънища,
без време и приятели,
с огромна сцена.

Подари ми остров
и запей, за да те видя,
а вечността на музиката
да ни спаси от спомените.

Подари ми остров.

Leave a Reply

